reklama

Miliónový dôchodok - Credit Suisse, Wintherthur a AXA

Minimálne miliónovo na mňa pôsobili reklamy ešte za čias Credit Suisse, ktoré nahovoril Milan Lasica a vcelku sa mi páčili. V reklame sa hovorilo o 130 ročnej histórii Credit Suisse čo ma napĺňalo pocitom bezpečia, alebo skôr malo naplniť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

O to väčšie bolo moje prekvapenie, keď sa po čase zmenil Credit Suisse na Wintherthur čo mi žiaľ či chcem či nie, evokuje názov cestovnej kancelárie orientovanej na lyžovačky a zimné dovolenky.

Po tejto obrovskej zmene, ktorá si určite vyžiadala nemalé finančné prostriedky na zmenu celej značky sa dozvedám že Wintherthur odkúpila AXA. Načo teda bolo dobré to drahé preznačkovanie sa? Možno len na nabalenie sa pár ľudí. Tak to vidíte, nie len na Slovensku sa robia podivuhodné finančné machinácie.

Milan Vrba

Milan Vrba

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

25 ročný občasný študent s vysokým záujmom pracovať. Milujem komoditné a akciové trhy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu