reklama

Hrávate sa ešte počítačové hry?

Ja som bol počítačovými hrami posadnutý. Pamätám sa na prebdeté noci nad Quake 1, Quake 3 (Quake 2...nie:), Duke Nukem 3d multiplayer Hollywood Holocaust, Starcraft, Diablo I aj II a chýba mi to. Na jednu stranu už nedokážem tieto starinky oprášiť a zahrať si znova, lebo tá nostalgia je príliž silná, na druhú stranu pri pohľade na väčšinu nových hier ma chuť zahrať sa akosi prechádza.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (120)

Viem, že veľmi obľúbenou hrou posledných mesiacov je Battlefield, hra to takmer každý. Ja som sa na tú hru chvíľku pozeral a nedokázal, by som si ju zahrať. Nič ma na nej nepriťahuje a neviem čím to je. Iste nie tým, že starnem, lebo iné hry by som sa zahral veľmi rád.

Ako príklad ma napadá ešte World of Warcraft, to je proste nepochopím. Online hry mi prídu také chladné. S ostatnými hráčmi sa nepoznáte a čaro PC Sessions a celodenných herných orgií sa vytráca.

Nechcem tu filozofovať na tému či sa z hier vytratil nápad a myšlienka. Ale minimálne mám pocit, že aspoň pre mňa sa vytratila tá atmosféra, ktorú som kedysi tak miloval. Hry sa už nehrávam a je mi z toho smutno. Neviem či sa ešte niekedy vráti doba, keď ši budem vedieť z chuti zahrať nejakú novú hru a stráviť pri nej celé dni. Zaujímalo by ma aké hry ste sa kedysi hrávali vy a či sa ešte stále hry hrávate a ak áno tak aké?

Milan Vrba

Milan Vrba

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

25 ročný občasný študent s vysokým záujmom pracovať. Milujem komoditné a akciové trhy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu