reklama

Som nesvojprávny

Neviem rozoznať, čo je zlé a čo je dobré. Neviem sa sám rozhodnúť, čo chcem a čo nie. Neviem, čo je pre mňa a moje okolie dobré. Dokonca ani neviem, ako zabezpečiť svojich blízkych.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Veľakrát sa mi stalo, že som sa na niečom popálil. Nerozhodol som sa správne a za svoje rozhodnutie som bral plnú zodpovednosť. Tak, ako klienti BMG, Horizontu a iných tunelov si musia uvedomiť, že za svoje rozhodnutia musia brať plnú zodpovednosť, tak som si aj ja uvedomil, že to čo robím, robím z vlastnej vôle a preberám za tieto rozhodnutia plnú zodpovednosť.

Až do nedávna som sa vždy rozhodoval sám. Teda až do doby, kým ma skupina ľudí, inak zmýšľajúca ako ja, nezačala presviedčať násilím, že moje zmýšľanie je zlé a že na takéto zmýšľanie nemám nárok. Vysvetlili mi, že moje rozhodnutie byť v súkromnej zdravotnej poisťovni je zlé a ja nemám právo na zlé rozhodnutia. Ti ľudia ma teraz idú spasiť a časť z nich mi neustále vysvetľuje, ako sa veľmi mýlim a preto mi moje právo mýliť sa idú odobrať a nalinkovať mi život podľa mojich predstáv. Zdá sa vám to nenormálne, ako vystrihnuté z románu 1984? To hádam nie, veď po 40 rokoch, by takéto veci boli aj pre nás prirodzené.

Milan Vrba

Milan Vrba

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

25 ročný občasný študent s vysokým záujmom pracovať. Milujem komoditné a akciové trhy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu